Ebben a videóban Don Thompson: „The Curious Economics of Luxury Fashion” című könyve alapján betekintést adunk a luxus divatmárkák kulisszái mögé. Szó lesz a divatipari piramisról, a luxusgyártók és a prémium márkák közötti kulcsfontosságú eltérésekről, a generációs fogyasztói változásokról és az ehhez való alkalmazkodásról, valamint a tervezőzsenik szerepéről is. Nem megyünk el amellett sem, hogy miként tagozódott a luxusipar konglomerátumokra, mint a Kering vagy az LVMH, és családi többségi tulajdonban lévő „egymárkás” cégekre, mint a Chanel vagy az Hermès. A könyv kötelező olvasmány mindazoknak, akiket a szektor befektetési szempontból érdekel, egyetlen hiányosságaként azt tudjuk felhozni, hogy a mögöttes megatrend hosszútávú hajtóerőiről kevés szó esik.

A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉

Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk.

Ezeket a sütiket a Te gépeden tárolja a rendszer abból a célból, hogy a weboldal jobb felhasználói élményt nyújtson. Bővebb információért kérjük olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót.