Ebben a videóban az Ash Park Capital egyik legértékesebb negyedéves levelén keresztül mutatjuk be a nem tartós fogyasztási cikkekre épülő befektetési irányzat előnyeit és árnyoldalait. Szó lesz arról, hogy hogyan dolgozhat a javunkra a komoly árazási erő, milyen szerepe van ebben a márkaerőnek, illetve az is szóba kerül, hogy hogyan hatja át a hosszútávú szemlélet azokat a cégeket, amik több mint 100 éve nem csak hogy talpon tudnak maradni, de folyamatos növekedésre is képesek. Végezetül pedig árnyaljuk a képet azzal, hogy megmutatjuk, milyen potenciális lemondással járnak az ilyen típusú befektetések. 

A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉

Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk.

Ezeket a sütiket a Te gépeden tárolja a rendszer abból a célból, hogy a weboldal jobb felhasználói élményt nyújtson. Bővebb információért kérjük olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót.