Folytatjuk a minőségi-növekedési célpontokra fókuszáló cégspecifikus sorozatunkat, amelyben ezúttal Dáviddal kiegészülve a Verisign kerül terítékre. Szó lesz a cég sajátos, törvényben rögzített monopolhelyzetéről, az üzleti modellről, a növekedési hajtóerőkről és a tőkeallokációs politikáról is. Azért különlegesen értékes ez az esettanulmány, mert rávilágít arra, hogy jóindulattal is közepesnek mondható bevételnövekedési pálya ellenére hogy lehet mégis vonzó fundamentális hozampotenciálja egy vállalatnak.

A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉

Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk.

Ezeket a sütiket a Te gépeden tárolja a rendszer abból a célból, hogy a weboldal jobb felhasználói élményt nyújtson. Bővebb információért kérjük olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót.