A Facebook és Instagram anyavállalata, vagyis a Meta Platforms sajátosságait beszéljük át ebben a videóban. Szó lesz az online hirdetések piacáról, az ezzel kapcsolatos kulcsmutatókról, illetve a Meta – Google duopólium megdönthetetlennek tűnő helyzetéről, amihez új szereplőként az Amazonnak sikerült csak csatlakoznia. Kitérünk a Meta tőkeallokációs irányaira, a menedzsment és főként Mark Zuckerberg szerepére és korábbi hibáira is, amelyek sikeres túlélése csak megerősített bennünket a cég versenyelőnyével kapcsolatban.

A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉

Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk.

Ezeket a sütiket a Te gépeden tárolja a rendszer abból a célból, hogy a weboldal jobb felhasználói élményt nyújtson. Bővebb információért kérjük olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót.