Ebben a videóban megmutatjuk Neked, hogyan sülhet el rosszul egy EVA Monster jellegű cég befektetési tézise akkor, ha a feszített értékeltség mellé (átmenetileg?) nem párosul kiemelkedő fundamentális teljesítmény. A konkrét esettanulmány a Boston Beer, ahol egy új termékkategória elképesztő növekedése okozta eufória komoly versenyt teremtett az adott piacon (és egyben kiderült, hogy a Boston Beer versenyelőnye közel sem megkérdőjelezhetetlen), a céget pedig a növekedési prémium durva letörésével büntették a befektetők. Mindemellett kitérünk arra is, hogy miért szeretjük az alkohol szektor azon szereplőit, akik a „prémiumizációs” trendet meg tudják lovagolni, valamint arról is szó esik, hogy szerintünk hogyan tudjuk elkerülni az EVA Monstereket érintő legfőbb kockázatokat.

A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉

Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk.

Ezeket a sütiket a Te gépeden tárolja a rendszer abból a célból, hogy a weboldal jobb felhasználói élményt nyújtson. Bővebb információért kérjük olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót.