Ebben a videóban Lulu Yilun Chen: „Influence Empire” című könyvének legfontosabb tanulságait foglaljuk össze Neked egy beszélgetés keretén belül. A szerző végigkíséri a Tencent evolúcióját, a QQ számítógépes üzenetküldő szolgáltatás születésétől kezdve a mobilforradalom sikeres meglovagolásáig a WeChat superapp segítségével. Szó esik arról, hogy miért tartja a Tencent vezetése a Facebook reklámokra épülő monetizációs megoldását primitívnek, miért csak 1-2 hirdetést lát naponta egy átlagos WeChat felhasználó, és miben rejlik a tényleges értéke felhasználói szemmel. Beszélünk az Alibaba és a Tencent rivalizálásáról két kiemelkedő területen, a startup befektetések és a fizetési megoldások terepén, és az is kiderül, hogy miként erősítette meg a könyv a korábbi véleményünket a két vállalat közötti kvalitatív különbségekről. Nem megyünk el amellett sem, hogy miként ítéljük meg a Kínával kapcsolatos kockázatokat, és hogyan érdemes ezeket befektetőként megközelíteni.
A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉