A Gucci, Saint Laurent és Bottega Veneta luxusmárkák mögött álló birodalom, azaz a Kering karakterisztikáit tárgyaljuk ki ebben a videóban. Szó esik a cég történetéről, ami bővelkedik menedzsment hibákban, illetve kitérünk arra is, hogy milyen stratégia szükséges egy luxus divatmárka fenntartható és profitábilis növekedéséhez. Rávilágítunk, hogy a hasonlóságok ellenére milyen kontraszt figyelhető meg a Kering és az LVMH menedzsmentje és portfóliója között, amiért utóbbit magasabb minőségű célpontnak tekintjük az iparágban.

A tartalom megtekintése csak előfizetéssel lehetséges.
Regisztrálj és várunk vissza 😉

Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk.

Ezeket a sütiket a Te gépeden tárolja a rendszer abból a célból, hogy a weboldal jobb felhasználói élményt nyújtson. Bővebb információért kérjük olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót.